19 травня 2020 року в режимі відеоконференції відбулося засідання педагогічної ради школи на тему: «Бачити людину в іншому. Педагогіка співпраці».
Як завжди, засідання педради пройшло нестандартно, у формі ток-шоу.
Голова педради, директор школи Ольга Миколаївна Маренчук під час on-line засідання запропонувала педагогам відповісти на цікаві запитання щодо того, як на практиці здійснювати рівноправні партнерські відносини між вчителем й учнями та запропонувала поділитися досвідом роботи з цього питання. Головними в обговоренні були питання: «Як вирішити проблему довіри у взаєминах між здобувачами освіти та вчителями?», Якими рисами має володіти педагог-партнер?». Було зазначено, що педагогічний колектив школи на чолі з її керівником та батьками направляє свої зусилля на реалізацію завдань, зазначених у Концепції НУШ: «В основі педагогіки партнерства – спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем та батьками». Дійсно, у «Школі-родині» учні, батьки та вчителі є рівноправними учасниками освітнього процесу, відповідальними за результат. Це довели родинні свята, активна участь батьків в організації освітнього процесу, в проведенні on-line марафонів дитячої творчості під час карантину, а також попередня спільна праця щодо облаштування шкільного парку ім. Василя Сухомлинського.
Проект рішення педради було опубліковано в чаті «Школа – родина», за нього члени педагогічної ради проголосували одноголосно.