Відповідно до тематики засідань педагогічної ради на 2017-2018 н. р., згідно з річним планом роботи школи 19 березня 2018 року відбулося засідання педагогічної ради «Концептуальні засади експериментальної діяльності «Школи-родини» – інтегральний показник соціалізації особистості». Засідання пройшло в нестандартній формі брифінгу.
На засіданні педради вчителі зіграли роль представників українських телерадіокомпаній. Була запрошено членів піклувальної ради; депутатів районної Дніпровської у м. Херсоні ради та батьківську громаду.
По підготовці педради було створено творчу групу, яка провела засідання методичної ради, де було розроблено план підготовки до заходу. Для вивчення даного питання було створено банк науково-методичної та нормативної літератури.
Засідання педради розпочалося із зачитування виконання рішень попередніх педрад. Далі із доповіддю про проведену роботу педколективу з даного питання виступила директор школи Маренчук Ольга Миколаївна. Ольга Миколаївна повідомила про те, яка робота ведеться в закладі із соціалізації особистості. Після змістовного виступу директора розпочалася практична частина педради у формі «запитання-відповідь», де господиня закладу дала вичерпні відповіді на запитання присутніх. Деякі питання були складними, несли гострий характер, але відповіді були чіткими. Батьків цікавили такі питання: чи готова школа до прийняття першокласників відповідно до вимог нової української школи, чому низький рівень навчальних досягнень в деяких класах, низький рівень здачі ЗНО в окремих учнів, чи повинні учні прибирати шкільне подвір’я та інше.
Захід закінчився, але ще довго в коридорах школи було чути, як учасники ділилися враженнями від почутого.