«Необхідно взаємодіяти, не тільки слухати, а й чути одне одного, спілкуватися конструктивно, об’єктивно оцінювати ситуацію та спільно приймати рішення, щоб школа стала рідною домівкою для п’ятикласників», – такими словами закінчила свій виступ заступник директора з навчально – виховної роботи Бутенко З.В. на психолого – педагогічному консиліуму «Адаптація учнів 5-их класів до навчання в основній школі», який відбувся 30 листопада в ЗОШ №39.
На консиліумі були присутні директор школи, спеціаліст методичного кабінету при управлінні освіти Волкова Т.Г., заступники директора з НВР та ВР, практичний психолог школи, медична сестра, класні керівники п’ятикласників, вчителі початкової школи та вчителі-предметники, які викладають у п’ятих класах. Заступник директора Бутенко З.В. оголосила тему, мету консиліуму, ознайомила присутніх з тим, які комфортні умови було створено для учнів 5-их класів, проаналізувала їх успішність, у порівнянні з 4-им класом та визначила проблеми.
Розпочався консиліум інтерактивною грою «Очікування» та створенням асоціативного куща до слова «адаптація». Психолог школи Блатова Т.М. надала результати психологічних досліджень, рекомендації вчителям, а класні керівники зачитали педагогічну характеристику класів та окремих учнів. Учителі – предметники Дунаєва Н.Ф. (уч. української мови), Шептицька Н.В. (учитель зарубіжної літератури) та Бєлічкова Л.А. (учитель математики) доповіли учасникам консиліуму про труднощі, які вони виявили при викладанні своїх предметів у п’ятих класах. Про свої проблеми розповіли й інші вчителі- предметники. На консиліумі було заслухано і вчителів початкових класів. У ході ділової гри «Школа майбутнього» всім учасникам навчально-виховного процесу було надано методичні рекомендації.
Психолого – педагогічній консиліум допоміг виробити ефективні засоби для успішного завершення адаптації 5-класників з урахуванням досліджень усіх виступаючих.