У режимі школи велике значення надається організації раціонального, збалансованого гарячого харчування відповідно до віку і стану здоров’я учнів. З цією метою в закладі розроблені комплексно-цільові заходи організації і розвитку харчування учнів, якими передбачено:
- зміцнення матеріально-технічної бази їдальні;
- розширення сфер послуг для учнів і батьків;
- удосконалення різноманітності раціону харчування;
- виховання культури прийому їжі;
- пропаганда здорового способу життя.
Директор школи Маренчук Ольга Миколаївна, педагогічний колектив та батьківська громада проводять велику роботу щодо створення комфортних умов для харчування учнів та належного естетичного вигляду шкільної їдальні. За останні роки відбулося значне покращення, оновлення та зміцнення матеріально – технічної бази їдальні та харчоблоку. Здійснено капітальний ремонт зали їдальні (заміна підлоги залу їдальні (кафельна плитка,частково ламінат), установлено панелі ДСП, дерев’яні двері в харчоблок, придбано жалюзі та капронові гардини. Придбано сучасні меблі: стільці, столи.
Куточок для миття рук обладнано перед залою їдальні,в спеціально відведеній частині коридора. Стіни та підлогу перед 8 сучасними умивальниками та фонтанчиком обкладено кафелем ,у куточку встановлено 2 дзеркала.
Покращення умов харчування учнів перетворило шкільну їдальню на сучасне затишне «шкільне кафе», місце, де харчуються та відпочивають учні. Шкільну їдальню залюбки відвідують батьки, щоб дізнатися, як харчуються їхні діти. Питання організації харчування постійно розглядаються на установчих батьківських зборах,засіданнях педагогічних рад школи,нарадах при директорові. Проведена роз’яснювальна робота на виховних годинах щодо меню комплексних обідів для учнів 5-11класів, яке узгоджене з обслуговуючим ТОВ «Сервіс-гранд» (керівник Ценкер Ірина Іванівна). З обслуговуючою організацією тісно співпрацює адміністрація школи. Організовано гаряче харчування вихованців 3-х груп продовженого дня, які функціонують у школі.
Проведено збір відгуків учнів у «Скриньку пропозицій» щодо покращення якості харчування в закладі . За результатами аналізу пропозицій учнів внесено доповнення в меню гарячих страв та асортимент буфетної продукції.
Відбулися зміни і в організації контролю за харчуванням учнів. Посилено контроль за виконанням заходів щодо профілактики гострих кишкових інфекцій, харчових отруєнь серед учнів школи. Згідно з поданими документами видаються накази щодо організації харчування учнів-пільговиків.
На належному рівні організовано інформаційне забезпечення та висвітлення питань контролю за харчуванням учнів, замінено інформаційний стенд на сучасний, більш естетичний «Організація харчування». Значна частина матеріалів стенда присвячена контролю за організацією харчування (склади комісій, режими та графіки чергувань,тощо). В наявності меню, план зали їдальні зі схемою харчування учнів, асортимент продукції та інше.
Більш дієвою та результативною стала робота комісій бракеражу готової, сирої продукції та комісії громадського контролю за якістю харчування, до складу яких увійшли медсестра школи, працівники їдальні, вчителі та представники батьківської громади й учнівського самоврядування. До уваги відвідувачів шкільної їдальні книга скарг та пропозицій, у якій переважають позитивні відгуки. У 2015-2016 навчальному році школа посіла почесне ІІІ місце серед загальноосвітніх закладів міста на кращу організацію харчування учнів та нагороджена грошовою винагородою, на яку придбано сучасну апаратуру для проведення шкільних заходів.
Уся ця робота з організації харчування сприяє тому, що більшість учнів школи задоволені сніданками, обідами та буфетною продукцією у шкільній їдальні. У раціоні дітей борщі, різноманітні супи, каші, плов, м’ясні та рибні вироби, сири, запіканки, молочні страви, свіжі та квашені овочі, компоти, чай та гарна випічка. Кожного дня вони дякують шеф-кухару Дзесі Ірині Володимирівні та кухонному працівникові Кравцовій Анні Ігорівні за смачні страви, а директору школи Ользі Миколаївні за турботу, організацію якісного харчування дітей та створення комфортних умов у шкільній їдальні.